onsdag 4. november 2009

Forberedelser...

Jeg kjøper alltid noe nytt til jul - kan ikke la være. Det jeg kjøper bør ikke være så dyrt for at jeg skal bli fornøyd. Synes Kid interiør har en del fine småting som jeg skal ta en titt på. I år har jeg lyst på linfarger, hvitt, sølv og rødt :o) Nå er det jo november allerede og den 1. desember kommer med raske skritt... Da er det fram med både det ene og andre her hos oss. Regner med at det er flere enn meg som gjør det samme? Her er noen bilder fra Kids hjemmeside/katalog.
(Foto: Kid Interiør)

Nå er snuppetuppe-besøket over og det er litt tomt og stille her. De har vært her alene i fire dager. Og jeg kunne egentlig ha skrevet en "bok" om samtaler, historier, rollespill, sanger og latter :o)
Føler meg så RIK - for fremdeles er lykken et bestemorsfang...
som Prøysen har skrevet om
Klem

8 kommentarer:

Torilpia sa...

Jeg har også Kid - katalogen liggende fremme i disse dager :o)

Koselig blogg dette :o)

Ha en fortsatt flott onsdag!!

Solveig sa...

Kjempekos innlegg fra deg med fine juletips og herlige ord! Jeg tar også turen innom KID. Kjekt å kunne kjøpe noe nytt til jul uten å blakke seg helt:o)
Så herlig det er når barna er små nok til å sitte gort i armkroken og kose seg. Er ikke bestemor på langt nær ennå, men passer på å nyte dagene med mine små som ennå synes at mamma er toppen:o))))
Ha en fin dag.
Klem fra Solveig

Lindas hus sa...

Jeg har allerede vært på Kid og fikk kjøpt meg bokstavene;)Synes også de har mye fint! Ha en super dag. Linda

Anne sa...

Dei har så mykje fint på Kid i år! Eg har vore innom og heile butikken var utruleg skjønn.
Så koseleg å ha besøk av barnebarna! Du beskriv på ein herleg måte korleis det er å ha dei på besøk:)
Klem Anneskaar.com:)

Lunalei ;-) sa...

Hei! Her inne var det koselig! Har også studert Kid katalogen nøye, syntes det var mye fint der!!! Kjøper også noe nytt hvert år - trenger ikke være så mye - men 1 stykk juletrepynt blir det alltid!!! Har allerede kjøpt pynt på Åhlens... de hadde så mye fint!
Har veldig lyst på xmas bokstavene til Kid...
Håper du får en flott dag!
Klem fra Lunalu

Datt sa...

Så bra at du har kosa deg me de søte små, skjønner godt hva du mener med rik ja! Selv er jeg selvfølgelig ikke bestemor (siden jeg ikke en gang er mamma enda :P), men jeg har en svær flokk med herlige tantebarn jeg koser meg sammen med :)

helle sa...

Der skal naturligvis altid lidt nyt i julekassen hvert år, man kan slet ikke lade være!

Fine juleting! Helle

~ Heidi ~ sa...

Kid har så mye fint i år :)) Så jeg skal nok innom der en tur for å titte litt :)

Ha en fin dag!