onsdag 25. november 2009

Novemberstemning med ny bok og nytt blad...

I dag har jeg fått boka "French home" av Josephine Ryan i posten.
Har sett noen få sider i den så langt og jeg gleder meg til å se mere - nydelig bok!

Vi som bor nær svenskegrensen er i Sverige titt og ofte og i dag fikk jeg kjøpt bladet Underbara Julhem hvor bloggerne Anette i lantlif og Anna i mylovelythings viser fram husene sine - jeg sier bare løp og kjøp den som kan!

Ønsker dere en god kveld med et par stemningsbilder i novembermørket...
Klem

13 kommentarer:

H elle K sa...

Hei marit.
Nydelige bilder. Ja, da må jeg få kjøpt den.
ha en fortsatt fin kveld.
Kristin

ninabakke sa...

Så flotte bilder :)

Ha en herlig kveld!

Fleurette sa...

Hello dear Marit,the book is very beautiful!!
Pity that I can not see the magazine:(
Have a nice evening
Fleurette

Datt sa...

Ah, interiørblader og bøker lest i vakre omgivelser, kanskje jeg kan få komme på besøk til deg? :P

Unknown sa...

Så fin blogg, och fina bilder.
Ska nu fortsätta att botanisera på din blogg.
Ha en underbar kväll.
/Maggan

Mitt hvite hus sa...

Herlige bilder marit..

Bladet skla jeg se etter i morgen...


Klem Kerstin

M sa...

Skal si du har det hyggelig!
La merke til svibelen i sausenebbet!
Klem,M

Marit sa...

Hei Datt
Du er hjertelig velkommen til meg vet du!:o)
Dere andre og selvfølgelig...

Margrethes hus og hage sa...

Du har mye herlig lesestoff foran deg, skjønner jeg :) Så koselige bilder.

Hilsen Margrethe

Som mine dager er sa...

Svenskene kan dette med interiørbøker. Jeg tror sannelig vi har noe å hente der. Det deilige med slike bøker er all inspirasjonen man får. Jeg blir SÅ ivrig når jeg ser bilder, og tenker at dette kan jeg også få til - med min vri!!!

Nyt lesingen.

Marit

bikim sa...

Your blog is great!
Take care,
Rosa

Villa von Krogh sa...

Hei Marit. :)
Gå inn på www.zanz.no. Der kan du bestille sink huset.
Ha en fin dag da! Klem

Jenta på Laug sa...

Hei!Kjempefin blogg du har.Er innom den nesten kvar dag no:) så lunt og trivleg!