søndag 8. november 2009

Auksjonsfunn...

Her er bilder av noen gamle bøker jeg har funnet på auksjon her i Østfold. Bøkene i seg selv er morsomme å ha og å lese i - og annonsene er jo helt spesielle! Tenkte jeg skulle ta bilder av forskjellige sider og finne på noe spennende med dem. Vi får se. Utrolig morsomme er de i alle fall... Tror det meste er fra slutten av 1800-tallet! Dette er bare noe av det jeg har fått fatt i - skal vise mer senere.

OJ - dette var det andre innlegget mitt i dag...

5 kommentarer:

Ingun sa...

Det blir spennende;-))

Hulda sa...

Så heldig du har vært! Dette var lekre gamle dokumenter.

Datt sa...

Ah, heldige du! Herlige bøker! :D

Margrethes hus og hage sa...

Så flotte de var :) Det er artig å lese i gamle bøker.

God ukestart til deg :) Hilsen Margrethe

Ann sa...

Spennende, spennende!! Jeg elsker gamle bøker. Vel, jeg elsker vel egentlig bøker både gamle og nye ;) Men det er noe eget ved de gamle, noe nesten litt... magisk :)

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.