mandag 23. november 2009

Nye gardiner og en rosa overraskelse...

Trodde sviblene mine var hvite,
men rosafargen er vakker!
Og dufter jul...
De koster jo ikke all verden så
jeg kjøper nok mange flere til jul.

I dag har jeg hengt opp liftgardinene i spisekroken.
Var redd de ble litt for mørke,
men er fornøyd! Har hatt hvite lette gardiner lenge...
Synes egentlig det er litt julestemning i vinduet mitt
selv uten julelys og julepynt.
Tror nok det bare kommer hvite lys her og
ikke noe mer dill dall. Trur eg...

17 kommentarer:

Tindrande Auge sa...

hei hei nydelige svibler, jeg har kjøpte meg to stykker jeg også, den ene ble hvit og den andre ble lilla! hehe jaja du får ha en flott kveld videre!

Hos Camilla sa...

Nydelige gardiner - og flotte svibler. Hvordan skal man beregne at de blomstrer til jul? Skal man holde de kjølig lengre? (Alternativet er jo bare å kjøpe fler :-)
Jeg har samme problem med alle juleblomster - som regel er de daue lenge før jul.

Ha en god kveld under festningen!
Camilla

Monica sa...

Hej !!!!!!
Åh,vad fint, det blev !!!!
Älskar dessa ljusa färger på hösten.........tyvärr,ser det konstigt ut hos mig.......har lite och små fönster.........så här passar färg bätttre på hösten och bleka färger till våren.....men åh,vad fint det är , som du har det !!!!
Kram,
Monica

ANETTESHUS.COM sa...

Kjempe-koselige gardiner, Marit! Er de linfargede? De ser nesten hvite ut;) Tror de er makne til mine hvite, jeg:)

Ha en fortsatt fin dag!

Klem Anette:)

Beate, A Brighter Day sa...

Så fint det ble! Vakre gardiner :)

Fleurette sa...

Hello dear Marit, your window is so beautiful and romantic! Hyacinth in a beautiful porcelain dish is so gentle! Marit you are very romantic soul:)
Have a nice evening
Fleurette

Marit sa...

Hei Anette - Gardinene er linfargede, men jeg måtte lysne bildet litt... Har sett at du har hvite, men så det etterat jeg kjøpte mine :o)
Ha en fin kveld!
Klem Marit :o)

Sologbolig sa...

Nydelige både svibler og liftgardiner. ha ein fin og hyggelig kveld.

Synnøve sa...

Gardinene dine var kjempefine.
Svibler er kjempefine og så lukter de så godt.

Jeg liker bloggen din,så jeg linker deg:))

Norwaystyle sa...

Så fine gardiner og svibler. Liker også godt de grønne sifonflaskene dine.

Barna har sovnet, mannen min er fortsatt på jobb, og jeg har akkurat vært ute i postkassen. Der lå gaven fra deg og ventet. Den var pakket inn så nydelig, og forventningene steg. Hjertet er sååå vakkert. Sitter bare og holder rundt det og beundrer det. Sukkertøyene er også kjempegode. Syntes de smakte 'jul', og ganske så riktig så står det 'med gløgg' på merkelappen. Jeg storkoser meg nå. Tusen takk for at du var så sjenerøs.
Stor klem

Mitt hvite hus sa...

Skjøøne svibler... og den flotte skålen du har plantet i da..

Liftgardinene var kjemepfine syns jeg..

Flotte bilder...

Klem kerstin

Vianne sa...

Good evening!
You have wonderful blog, I like your style of living and decorating very much!
Greetings! Vianne

Refleksjon på livsvegen sa...

Så fint det vart med dei gardinene der...
Kjempefin blogg du har :-)
God adventstid!

janne - kathrine sa...

Hei og god kveld.

Ja, svibler kjøpt nå er vel å anse som første runde bare :-)
Det var uansett fint med rosa mot den kransen :-)

Ha en fortsatt fin uke!

KATE ♥ sa...

Å ja, nå går vi inn i en koselig tid.
Hyasinter, mose,appelsiner kakebakst og pyssel.
Koselig hos deg, rein og fin stil.
Jeg liker også Jane Cumberbath,
Har 2 bøker av henne.
Ha en fin kveld.

Anita fra hjerterommet sa...

Vakker farge:) Og nydelig skål du har plantet i:)

Anonym sa...

Nydelig lift,
- maken til mine puter:-)
Er veldig glad i lin, lurer på om ikke en del av julepynten blir i lin i år..!
Sviblene dine er kjempefine forresten:-)
Ha en fin tirsdag, klem Hege.