torsdag 19. november 2009

Det ble litt nytt i år også....

Småting, småting - kan ikke gå forbi... Sånn er det bare!
Det er hjerter jeg har fått dilla på i år ser det ut som!
Nå er det på tide å sjekke ut hva jeg har i kista mi -
burde kanskje gjort det først?
Men uansett hva jeg har eller ikke har - nå er det ikke lenge før de nye liftgardinene og lysene kommer på plass i vinduene.
Gleder meg til det!
Først må jeg nok vaske litt både her og der...
Grønnsåpelukt er viktig!
Ønsker dere en god dag i mørket...
Klem

8 kommentarer:

helle sa...

Lidt nyt skal der absolut til, jeg har gjort det de sidste par år, at jeg har købt det nye EFTER jul. Når det altsammen er til salg meget billigt!!
Derfor skal jeg vist lige kigge i juleæskerne før jeg køber mere nyt....

Kram Helle

Mitt hvite hus sa...

Hei Marit..
skjønne hjerter... disse har jeg falt for også... Blir ikke mye ny julepynt hos meg i år.. Men noen hjerter blir det nok..og har blitt...
Koselige bilder...

Klem Kerstin

Minka sa...

Så fine ting du hadde fått deg, skjønner du ikke kunne gå forbi. Men er rart for fort pengene flyr selv om det er småting...
Klem Kristin

Angel.Pearls sa...

Hej -det gläder mig att du är med i min GiveAway! Tack för att du länkar o lycka till!! //Eva

Solveig sa...

Så flotte småting du har skaffwet deg:o) Jeg er også svak for små skatter:o))) De gjør viktige inntrykk i interiøret og man trenger ikke tømme lommeboka for å få litt forandring:o)))
Ha en fin kveld.
Klem fra Solveig

Anonym sa...

Elsker slike "gammeldagse" juleting:-)
Vært i Strømstad idag..,
- det blir aaldri billig;-D
Ha en fin kveld, nyyt når det lukter rent!
Klem,Hege( som må til med grønnsåpa imorgen..!)

Sologbolig sa...

Skjønne juleting. Det er kjekt med litt nytt hvert år. Ha ei god helg.

mary pernula sa...

Your blog is just beautiful! HUGS MARY