fredag 27. november 2009

Fredagshilsen...

Først må jeg takke dere for hyggelige kommentarer!
Nå har jeg vært i Oslo et par dager - og det er så morsomt å komme hjem å lese kommentarer og å ta en titt inn til dere flinke damer som har alt klart til advent!...
Jeg var innom Home & Cottage og kjøpte meg et par nydelige hvitmalte hjerter + et par stjerner i grønt som jeg skal ha på dørene mellom vindfang og gang.
Etterpå gikk jeg på Åhlens, men fant ingenting som
passet for meg selv om det var mye fint der...
Men på Hemtex som lå rett ved siden av fant jeg
store røde hjerter og noen nydelige bånd!
Så i morgen starter pyntinga... Mange hjerter i år ser det ut til!

På toppen av det hele fant jeg det siste
Vakre hjem og interiør på Oslo S.
Lykken er både det ene og det andre for en blogger...
Stor klem og en riktig god pynte-helg fra

6 kommentarer:

melis sa...

Hei Marit,

Så koselig det var her hos deg!

Gøy å høre at du fant litt småting på Oslotur :) Jeg var på Åhlens i går og fant ingenting jeg heller, men jeg fant heldigvis noen juleting på Mols i Sandvika. Har bestemt meg for hvit, sølv og grønn jul - og finner ingenting i riktig grønnfarge - haha :D Typisk hva?

Håper du kan ha en koselig fredagskveld! Er det ikke helt vidunderlig når fredag kveld kommer og man har hele helgen foran seg?

M:)

Mitt hvite hus sa...

Heisan Marit...

Kjekt du fant noe i oslo som fikk bli med hjem..

Ja det er en spennende tid...gleder emg til å se alle de flotte og herlige julehjemmene her i bloggverden...

Ønsker deg en fin helg...

Klem Kerstin

Min Still By Maia sa...

Hei Marit!

Et koselig juleinnlegg fra deg. Gjett om jeg også gleder meg til å lese det nye Vakre Hjem og Interiør!

Nyt adventstiden!

Mange klemmer fra Maia

Synnøve sa...

Fine ting du hsr kjøpt i Oslo.
Gleder meg til og lese vakre hjem jeg også.

ha ei fin helg

Sologbolig sa...

Hei. Kjekt å finne noen småting når en er ute og reiser. Får prøve å starte pyntinga i dag eg også. Fann iallfall fram adventsstaken ( vel stake er det jo ikkje !!) i går, skal ut og finne noe mose så snart det er blitt lyst. Ha ei fin helg.

Lenemora sa...

Hei!
Jeg liker virkelig bloggen din, drømmer meg bort i de nydelige bildene dine!
Så koselig at du ville være med i trekningen hos meg!

Ha en fin adventshelg!

Klem fra Lenemora