søndag 31. januar 2010

En liten titt inn i galleriet...

Vi har to rom i underetasjen med egen inngang hvor vi har utstilling en gang i året og
hvor jeg har staffeliet og malesakene mine - derfor kaller jeg det galleriet :o)
Her samler vi også mye vi kjøper på loppemarkeder og auksjoner -
det jeg ikke får plass til i hovedhuset *smiler*. Og her er er en bitteliten smakebit.
Ett av mine prosjekt er å gjennomfotografere det vi har her og legg ut på bloggen for salg!
Men som jeg har sagt om meg sjøl - jeg er litt lat - og nå i kulda går alt så tregt...
Nå skal jeg drikke kaffe og lese Aftenposten...
Ønsker dere en fin søndag!
Klem

6 kommentarer:

Fleurette sa...

Hello dear Marit, I wish you a beautiful sunday with a cup of good coffee:)))
Fleurette

Minka sa...

Så heldi som har en slik plass...Og så vakre ting å omgås med...

salige lavendel sa...

Jeg må si jeg håper du får laget et bloggmarked! Det ser ut som du har mye spennende på lager i galleriet ditt!

Datt sa...

Så mye lekkert! Der skulle jeg gjerene vært og sett ja! Sukk... Oslo er langt unna det... :P

Mitt hvite hus sa...

WOW for en flott samling av gamle vakre ting du har...
Klem kerstin

helle sa...

Det er også meget hyggeligere at læse Aftenposten med en kop kaffe til end at arbejde!

Ser ud til at du kan få godt gang i et salg, Marit. Fine sager.

Klem Helle