fredag 1. januar 2010

Nytt år og blanke ark!

Foto: Tom Leighton, junkstyle

Velkommen til mitt første innlegg i 2010 :o)
Jeg håper dere har hatt en fin nyttårsaften!
Nå er det blanke ark og fargestifter som gjelder - her i blogglandia vil det
nok resultere i mange morsomme og spennende prosjekter!

Jeg fikk en søt liten bok til jul - kanskje flere av dere har den, men den var ny for meg.
Boken heter "junkstyle" og er av Melanie Molesworth. En bok helt etter mitt hjerte...
Nydelige bilder av brukte og slitte småting og møbler -
som her får et nytt liv!
Gleder meg til et nytt bloggeår sammen med dere!
Klem

7 kommentarer:

Sologbolig sa...

Godt nytt år, Marit.
Den boka var ny for meg, men eg syns den ser flott ut. Ha ein god dag.

Troen og Haapet sa...

Så ut som en veldig spennende bok!
Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år;)
Kelm

Fleurette sa...

Hello my dear Marit, Your new book to be very beautiful!
I wish you a wonderful evening in new year!!!
Fleurette

Ninas Interiør sa...

Hei Marit! Så hyggelig at du fant veien til bloggen min! Veldig moro at så mange fra Halden blogger, altså!

Har tittet nedover siden din, og du har det jo så koselig! Jeg legger meg som følger, og gleder meg til å se mange fine bilder fra deg!:)

Godt nytt år! Klem Nina

helle sa...

Bogen ser aldeles fin ud, og godt nytår!

Klem Helle

Norwaystyle sa...

Hei. Jeg er bare innom for å ønske deg et riktig Godt Nytt År. Hjertet jeg fikk av deg pyntet opp på bordet hos oss på julaften :-). Klem

Ingun sa...

Den boken er fin! Godt nyttår!