lørdag 2. januar 2010

Over for denne gang...

Ja, så var julen over for denne gang.
Nå har jeg begynt å fjerne nisser og hjerter og andre røde ting. Plutselig er det nok, liksom...
Vinduslys og juletre tar jeg i morgen,
så er hele julestemningen borte.

Nå vil jeg ha det rent og lyst og lett.

Noen nyttårsforsetter har man jo -
men jeg tror det er best å tie stille om dem.
De pleier å ryke litt kjapt hos meg...

Men en sak er helt sikkert - blogging blir det fortsatt!
Synes det er morsomt, inspirerende og lærerikt.
Passer meg yppelig etterat jeg har fått mer tid til å gjøre akkurat det jeg har lyst til.

Derfor - en riktig god helg til alle mine venner i blogglandia!
Klem

4 kommentarer:

helle sa...

Fint du stadig vil blogge!
Julepynt kan man tilsidst få nok af, jeg er også begyndt at tage noget af det i kasserne igen.

Klem Helle

Fro (Idyll på landet...) sa...

Ja, i morgen skal julepynten og treet ut her også...det er liksom nok jul nå synes jeg.

Klem

Silje sa...

Godt nyttår! Jula ryker her hos oss imorgen også! :)

Jeanette sa...

Har også samlet sammen julepynten idag. Både godt og vemodig. 1 år til neste gang...
Jeg har en ting til deg inne på siden min.
Klem J.