onsdag 7. oktober 2009

Søte småting fra rundtomkring...

Har hatt en travel dag - og i morgen skal jeg en tur til hovedstaden igjen. Skal prøve å ungå interiør- og skobutikker denne gang! Skal bla.a til tannlegen og det er jo ille nok for en bestemor... Men en god lunsj sammen med "gamle" kollegaer, det gleder jeg meg til!
Håper dere får en fin kveld og en god torsdag alle dere der ute. Noen skal vel på bloggtreff om noen dager, og det trenger nok en del forberedelser... Regner med at det blir en heidundranes (som vi sier her i byen) sammenkomst!
Klem

4 kommentarer:

Som mine dager er sa...

Du har mange søte ting rundtomkring du. Gøy å gjøre det koselig rundtom i huset. Og det ser ut som du får dreis på kamera ja.

Kos deg på lunch i morgen, det blir nok et hjertelig gjensyn skal du se. Det er ikke så enkelt å styre unna favorittbutkkene når det innebygde GPS'n hele tiden insisterer på at dette er målet ;-)

Klem fra Marit

Datt sa...

Jeg dreiv akkurat å kommenterte på et innlegg som lå over her, men plutselig var det borte! :P Dette ville jeg i alle fall skrive: "Så stilig bilde! De under her var kjempekoselig også! <3" ;)

Margrethes hus og hage sa...

Kos deg i morgen, tannlegen til tross :) Jeg skal også til tannlegen. Har ikke hatt hull i tennene i hele mitt voksne liv, men nå var det visst kommet noen ulumskheter... Ikke gøy, men det er godt vi kan få fikset det som ikke er i orden.

Ønsker deg en fin kveld! Hilsen Margrethe

Marit sa...

Ja, "Datt" - tenkte jeg skulle spare det lille innlegget til en annen dag...

Klem Marit :o)