fredag 30. juli 2010

Regn, regn og atter regn

Jeg ser ingen grunn til å gå ut akkurat nå!
Her inne er det lunt og tørt - med et vakkert stilleben og godt lesestoff klarer jeg meg lenge!
For jeg bruker laaang tid på et blad som dette.
Blir inspirert av ett eller annet og spretter opp,
retter på ting og kommer på at det er noe jeg har glemt å lete fram.
Dermed kan jeg kose meg med "Vakre hjem og interiør" i dager/uker...
Ønsker dere alle en fin fredag!
Ute, inne, i storby, ved sjøen, på fjellet eller dere som koser dere hjemme - som jeg!
Stor klem

1 kommentar:

Fru Lunde sa...

Enig med deg,Marit ;o) Her er også den største lykken om dagen, en god bok,ett flunkende nytt og inspirerende blad, en kopp kaffe, ett glass vin.... Uansett vær. Nyte de gledene livet har å by på :o) Klem fra Fru Lunde