fredag 23. juli 2010

Førsteinntrykket

... er viktig.
Synes denne enkle døra og fasaden er fin.
Nå har jeg endelig fått opp en krans.

Her er den gamle døra plassert.
Flyttebyrågjengen lurte på om denne skulle være med eller om den skulle i containeren :o)

Herfra kommer vi inn i TV-stua med doble dører inn til kjøkkenet som jeg har vist tidligere.
Klikk på bildene og de blir større.
Håper dere får en fin dag og takk for at dere stikker innom!
Har ikke vært så flink til å skrive kommentarer til dere i den siste tiden,
men jeg er innom hos dere og koser meg!
Klem

4 kommentarer:

Lisbeth sa...

Hihi...kan tænke mig at flyttefolkene lurte på om den skulle med...:-o)
Det kan være at en af dem håbet at du ville sige ud med den...sikken gave til hans kone.;-)
Den er utrolig smuk og det bliver bare så flot i deres nye hjem. Rigtigt herligt at få lov at følge med. Kom til at kikke på lejligheden i Budapest, den er bare en skøn "hytte" med over 4 meter højt til taket, og da kom jeg til at tænke på et af dine tidligere indlæg om hvad du skulle hænge på den høje væg i den nye lejlighed.Du snakket om ikea's lackhylde med billeder under.Nu kan jeg jo se at det har du jo i lejligheden i Budapest og det ser jo fantastisk ud...spejlet er meget smukt. Så du har jo erfaring med høje vægge...:-)
Det var bare os andre der ikke kunne se det..:-o)

God weekend fra Lisbeth

Hasigamas mamma sa...

Oj oj oj, for en nydelig gang... så sval og fin... ser helt fantastisk ut! Og det var godt døra fikk bli med flyttelasset :)
Ha en fin sommerdag videre!

mimmi-leone sa...

Flyttebyrå som ikke har sansen for det kreative eller ser muligheter i slike ting.

Husker den gang jeg skulle flytte, og dro med meg en gammel litt ødelagt benk....


Ønsker deg en fin dag!


Hilsen fra Mimmi-Leone

Karma sa...

Den gamle døren var jo superfin:) Bra du tok vare på den!