torsdag 15. oktober 2009

Liten bursdagstur til Europa :o)

Etter en svipptur til Praha, hvor jeg har sett og opplevd mye vakkert, er jeg nå tilbake på bloggplassen min. Her er noen bilder fra ett av flere kafébesøk... Ikke så dumt dette!

Takk for alle hyggelige kommentarer på bloggen! Kjempekoselig. Jeg skal ta en skikkelig gjennomgang i løpet av de nærmeste dagene.
Og takk til venninnene mine for denne nydelig buketten som var på plass når vi kom hjem...

Klem fra
som ikke er bursdagsbarn :o)

9 kommentarer:

Sologbolig sa...

Så koselig med tur til Praha da. det er jo ein kjempeflott by der det er mye å se. Kjekt å bli møtt av blomster når en kommer heim også. Ha ein fin kveld.

Mostafa ElShafei sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Som mine dager er sa...

Praha er så sjarmerende. Har vært der selv noen ganger og vender gjerne tilbake. Det er slik stemning i den byen, og det har du klart å formidle gjennom bildene dine. Herlig.

Merkelig kommentar over her ... Hm... Slett den!

Hilsen Marit (navnesøster :-)

Anonym sa...

Praha er utrolig sjarmerende:-)
Heldiggris, ser ut som du har hatt det kjempefint!
Ha en fin helg, klem Hege.

Maliva`s verden sa...

Hei Marit...gratulere med dagen..Kan tenke meg du har kost deg i Praha..har vært der selv, men må nok innrømme at turen går heller til Paris igjen for min del...Koselig at du har blitt medlem hos Nib også.God helg til deg fra Maliva

Fleurette sa...

Hallo Marit, i hope you liked Prague:)))
You have amazing photos!
Greetings from Prague
Have a nice day
Fleurette

Beate, A Brighter Day sa...

Så koselig! Anbefaler du Praha? Jeg har så lyst til å reise dit :)

Ha ei god helg! Klem

Solveig sa...

Dette såg kjempekos ut, Marit! Men det er veldig hyggelig å ha deg hjemme i blogglandia igjen:o)))
Ønsker deg en flott helg!
Klem fra Solveig

Datt sa...

Ah, praha og cafebesøk, hørtes magisk ut :)