tirsdag 20. oktober 2009

Tanker en tirsdags ettermiddag :o)

Synes at home&cottage har så mye nydelig - blir aldri ferdig med å se på produktene deres. Kanskje jeg en dag kommer noe lenger enn å se...
(Foto: Home&Cottage)

I kveld er det langåpent i yndlingsforretningene mine.
Blir vel en tur ut med en venninne tenker jeg, luksusliv... Høstnyhetene er jo kommet både av tøy og andre ting. Har kjøpt meg et digert skjerf og det kan jo bli litt mer - silkeunderkjole f.eks - som går litt nedenfor ullkjolen. Men jeg vet ikke om jeg tør å bruke det...
:o)
Ellers så håper jeg dere der ute har det bra - og jeg takker for hyggelige kommentarer!

6 kommentarer:

Anne sa...

Så vakre bilete! Nydeleg blogg du har:)
Ha ein herleg kveld!
Klem Anne i www.anneskaar.com:)

Margrethes hus og hage sa...

Det var flotte bilder :) Mye inspirasjon å hente, og mye å få lyst på.

Har du lyst på en silkeunderkjole til tunikaene dine, så synes jeg du skal tørre det. Det blir sikkert kjempefint! Det er artig å prøve noe nytt :)

Ønsker deg en fin kveld! Hilsen Margrethe

Sologbolig sa...

Enig med deg i at Home &cottage har mye flott. Var i Bergen for ei stund suden, men klarte ikkje bestemme meg for annet enn et par småting. Heldigvis så har eg ei datter som bor i Bergen, så det er bare å ringe henne og sende henne på innkjøpsoppdrag !! hehe! Ha ein fin kveld.

salige lavendel sa...

Mye fine bilder rundt på bloggen her! Jeg ser du kan det å kombinere kontraster av sart og tøft, det er en stil jeg har veldig sans for.
Takker for titten og ønsker deg en kosleig kveld.

Anonym sa...

Å dette var noen ordentlige fine bilder. Likte veldig godt de to øverste =)

Klem fra meg

Ann-Charlotte sa...

Hei!
Veldig koselig blogg du har.Håper du koste deg med kveldsåpne butikker i går! Jeg er med å arrangerer dette.Så du har tatt noen fine bilder fra Sørhalden, min kollega bor i det grå huset! Jeg har også en blogg men den handler om hyttebygging, ta gjerne en titt.Adressen er furutangennord3.blogspot.com
Hilsen Ann-charlotte