søndag 17. januar 2010

Apropos inspirasjon...


Til jul fikk jeg en liten bok som jeg har vist tidligere på bloggen min.
Der var det et fotografi av en hylle med mange forskjellige emaljerte gjenstander og boller hengende og stående.
Dette bildet inspirerte meg til å fjerne pyntehånkledet, som egentlig var bare til pynt *smiler*.
Og så fikk jeg satt på pene knagger - nå mangler jeg bare noen kroker til kopper osv.
Her har jeg heng opp koppene i hyssing for bildets skyld *gliser* Typisk interiørblogger...
Klem - igjen

8 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Så fin den hylla di var... du har et vakkert og sjarmerende hjem Marit...

Så herlig å få inspirasjon og skape noe nytt av det man har...


Ønsker deg en fin uke start...

Klem Kerstin

salige lavendel sa...

Som klippet ut av et interiørblad jo! Lekkert!

Sologbolig sa...

Koselig hylle med mange koselige ting. Godt å få litt inspirasjon. Ha ein fin kveld.

Marit i skogen sa...

Hei navnesøster!
Jeg kom innom bloggen din for første gang i dag. Du så koselig blogg du har, Marit! Deg vil jeg besøke igjen!

LIVS LYST sa...

Å? Jeg trodde de to bildene var fra et interiørblad jeg!!! Det er så utrolig koselig hos deg. Nydelig at man kunne se inn i stuen på denne måten fra kjøkkenet. Og hyllen og hyssingen ;O) og alt er jo helt topp!!!

Ha en fin kveld!
Smil fra Liv ;O)

Asbjørg sa...

Jeg har jo ei slik hylle på kjøkkenet (og ei på hytta).Kanskje jeg skal ta vekk pyntehåndkleet og henge opp ulike ting,det var sannelig en god ide!

Datt sa...

Oioioi, så lekker! Mange skatter der! :D

jannes hobbykrok sa...

Herlige bilder,med mange skatter å hvile øynene på!
Jeg trenger større kjøkken!!!!!!
Janne