søndag 17. januar 2010

En takk til yndlingsbladene mine...

... som inpirerer meg masse! Nå har jeg kost meg med å lese og å "studere" bladene
Jeanne d' Arc living og Vakre hjem og interiør. Jeg blir i godt humør og får energi av å se på alle de vakre bildene.
I den forbindelse må jeg gratulere Shabby Charm og White Vintage som har bidratt med bilder fra hjemmene sine.
Tusen takk, jenter!

I dag vil jeg å vise fram et krin jeg fant på en auksjon her i nærheten.
Det viste seg at det var fullt av gamle vakre knapper. Et prosjekt i seg selv...
Har tenkt på noe, men jeg vet det sitter mange kreative sjeler der ute. Noen tips? :o)
Ønsker dere en fin søndag!
Jeg skal rydde i et kott, gleder meg ikke... Men er inspirert!!!
Klem

5 kommentarer:

Blått til lyst sa...

Koselig, og det føles bra med ting som bærer en historie - og knapper med kreative muligheter!
Fortsatt god søndag!

Datt sa...

Holy guacamole, for et fantastisk skrin!! Skrin-elsker-Datt blir jo helt betatt! :D

Mitt hvite hus sa...

Nydelig skrin da...heldig at du fant disse...og full av knapper som kan brukes til ås mye er alltid kjekt å ha..

Nyt dagen

Klem Kerstin

Anonym sa...

Hei på deg. Nå har jeg vært rundt hos deg og sett på alle de fine bildene du viser i bloggen din. Du bor i et drømmehus - selv om det sikkert betyr mye arbeid så ser det utrolig idyllisk ut. Her skal jeg kose meg og komme på besøk senere også. Ha ei fin uke. Britt Eva

Henriette's innfall og påfunn sa...

Herlig skrin!