søndag 20. september 2009

Tanker på en søndag...

Først må jeg takke for mange hyggelige kommentarer!
Synes jeg begynner å kjenne noen av dere nå.
Det er så morsomt å følge med på de forskjellige bloggene.
For meg er det en helt "ny" verden!
Jeg er nok en god del eldre enn de fleste av dere, men det gjør jo ikke noe! :o)
For Blogglandia er kreativt og artig sted - der bor det mennesker som liker akkurat det samme som meg - som er gærne etter interiørblader og nye og gamle hus. Som kan sitte å se på en gammel krakk eller et nymalt skap i timesvis... Som flytter på lysestaker, vaser og duppeditter, som elsker små stileben og gamle stoler, som faller i staver over ett vakkert monogram.
Ja, jeg er glad for å ha "møtt" dere!

Håper dere får en fin søndag!
Klem fra

3 kommentarer:

Ingun sa...

Hei

Så fin blogg du har lagd deg. Du er ny formeg. Linker og følger;-)
Pst......jeg er over halveis til 100, men her inne for inspirasjon,glede, fritid,nye venner...Ha en fin dag!!

Solveig sa...

For noen nydelige bilder! Jeg er veldig glad for å ha møtt deg også! Ikke bare har du en nydelig blogg med samme interesser som meg :o), men du skriver også så trivelig at en alltid finner ro her inne. Og hva alder angår, har det overhode ingen betydning! Har aldri hengt meg opp i slike ting. En av de nærmeste kollegaene jeg har, er nesten 20 år eldre enn meg, men hva så?
Nei, det er godt å ha deg her!
Ha en strålende kveld.
Klem fra Solveig

Margrethes hus og hage sa...

Det er det som er det koselige i denne bloggeverdenen :) Det er på mange måte de små gledene som teller, og alderen er det vel ingen som er opptatt av :)

Jeg synes det er hyggelig å ha funnet flere som har samme interesse som meg, og koser meg med din og andres blogger! Alltid kjekt å titte innom :)

Ønsker deg en fin start på uken! Hilsen Margrethe