tirsdag 13. mars 2012

Tre og metall

En trefugl, telys fra Kid og kaffekanne fra en auksjon i Sverige.

En skolest og noen zinkkopper...

...og noen flere fugler og de gamle klokkene mine.
Her er noen fine treting jeg har kjøpt på loppis for mange år siden.
De har stått i kjelleren en stund - men nå har de kommet fram i lyset.
De er lurt å sette noen pynteting vekk iblant.
Alt kan jo ikke være framme hele tiden.
Ihvertfall ikke for en samler som meg...

Jeg blir så inspirert av den fine svenske bloggen
meandalice.blogspot.com
Hun blander tre og hvitt på en lekker måte!
Her har jeg de små tretingene sammen med stålkanner osv.
Ønsker dere en fin fin dag!
KLEM

1 kommentar:

EKTE INTERIØR sa...

Så gøy, nesten en helt lik fugl som din har min far laget i sløjden på skolen. :) Jeg har en frokostutfordring hos meg om du har lyst til å bli med. Kjempefine sommerpremier med Nyblom Kollén som jury. :)