søndag 4. mars 2012

Heldige meg!

Foto fra Google
Hei Maliva here I come!
I slutten av april skal jeg og en venninne en svipptur til Provence!
Det er nok for tidlig for lavendelåkre som dette, men uansett - jeg får helt sikkert se masse vakkert!
Gamle bygninger, trange gater og lekre butikker!
Vi skal bo i Nice og ta toget til forskjellige småsteder.
Det er første gang jeg er i Syd Frankrike og forhåpentligvis ikke den siste.
Og neste gang kontakter jeg kanskje deg Maliva? :o)

Gjett om jeg gleder meg? 
KLEM

4 kommentarer:

Livet under Skriua sa...

Høres supert ut! Riktig god tur! Og vi får vel følge med på turen?

EVAS HJEM sa...

HEI :)
Slikt et vakkert bilde. Måtte bare se. Elsker Frankrike og Nice. Du kan virkelig glede deg. Hver mandag er det stort antikkmarked i gamlebyen i Nice. Utrolig mye fint. Vel verdt et besøk. Ellers er det bare en svipptur over til Monaco med tog.
Ha en flott tur. Kanskje jeg får se noen bilder derfra senere?

Ha en fin søndag.
EVA

Som mine dager er sa...

Du kan likesågodt bestille deg en ny billett med en gang. Du vil nok bli hekta på Provence. En svipptur er aaaaalt for kort og du kan ikke vente med å reise tilbake :-)

Klem Marit

Maliva`s verden sa...

Hei....jasså du kommer nedover så gøy. Tror nok du blir hekta ja....og ettersom du ska bo i Nice, må du huske markedet som jeg mener er på mandager;o) Ellers anbefaler jeg deg en tur til Eze med fantastisk utsikt,ikke langt fra Nice...og selvfølgelig Provence, men spørs kanskje hva dere rekker denne gangen. Så får du heller komme nedover igjen...Kos dere med planleggingen..det er jo også en koselig del av reisen, ikke sant? Klem