søndag 18. desember 2011

Til Marit - fra Marit...


 ... med ønske om god jul ;o)
Jeg var så heldig å vinne et gave kort hos Lykke og dermed kunne jeg kjøpe noe jeg har sett på lenge,
nemlig julekuler fra DAY.
Når man har en kiste full av røde kuler er det ikke bare bare å kjøpe nye,
men med gavekortet kunne jeg det ;o) Og disse kan jo ligge framme hele året!
Når jeg først var inne i "handle til meg selv"-modus, gikk beina helt av seg sjøl til Alle tiders
hvor jeg kjøpte to kopper fra green gate til meg og fotografen.
I dag er det ut å handle mer julemat så er vi vel ferdige med det meste tenker jeg.
Skal jobbe hos yngvills-gaveri til uken og kommer nok til å være sliten når jeg kommer hjem.
Ønsker dere en fin fjerde søndag i advendt!
KLEM 

3 kommentarer:

KATE ♥ sa...

Takk for mange fine innlegg i året som snart er omme, og

Ønske om en
JULEHELG
fylt med
GLEDE
&
VARME !

Marit sa...

Tusen takk for mange koselige kommentarer! Alltid hyggelig ;o) Ønsker deg EN RIKTIG GOD JUL!
Klem fra marit

Lene sa...

Flott julekule:-)