mandag 26. desember 2011

Nye bilder og grønne detaljer...

Etter en kjempekoselig julaften med snuppetuppene mine,
hadde vi en 100% avslappende dag i går!
En venn av meg i Bodø kaller 1. dag jul for pysjamasdagen - flott navn ;o).
Ellers så har vi fått opp noen bilder på den store veggen og dette blir bra.
Nydelige bilder tatt en tåkete dag! Og som dere ser er det plass til et par til!

Lett, grått og med svake kontraster - I like ;o) 
Her er en detalj fra det nederste bildet

Ellers så blir det mer og mer grønt og hvitt her i stua.
Nå skal jeg se mer i den nydelige interiørboka NATURLIGVIS - Norske interiører.
Vakkert! Mer og mer min stil :o)
Kos dere videre på fridagene - det skal jeg!
Stooor juleKLEM  

1 kommentar:

små og store drømmer sa...

Fine bilder :)
Er det du som har tatt de!
Skulle gjerne hatt de på veggen selv...
:)