mandag 1. februar 2010

Flere vakre bad...


Foto: Pottery Barn
Jeg regner med at de fleste har vært innom NIB og sett på alle de lekre badene.
Utrolig mye vakkert. Gratulerer til de som vant!
Jeg stemte på hyttebadet til Solbergets mange prosjekt - et bad uten innlagt vann!
Utrolig lekkert med mange hjemmelagde detaljer - inspirerende til tusen.
Gå inn til henne å ta en titt!
I dag har jeg vært en tur i samlemappa mi og hentet et par lekre bad fra Pottery Barn.
Synes krokkene og skålene med tekst er så vakre...
I dag skal jeg ta meg sammen - nå skal jeg rett ned å rydde i galleriet!
Skal gjøre som Helle Pirette sier - jobbing først og kaffe og avis senere *smiler*
Det er flere som vil jeg skal vise mer og lage en "loppe eller bruktblogg",
så nå skal det bli fart på meg...
Klem

3 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

ååå koooselige bad :)))

Drømme...mitt bad er grusomt, sikkert Norges styggeste hehe:)

Kose deg å rydde i galleriet :))

Minka sa...

Enig med deg at der var mange fine bad, jeg stemte og på Solbergets mange prosjekt, va så innbydene bad, og synes det var godt jobbet å få det slik på hytta der man ikke har vann ei gang. Vel gjennomført...

Mitt hvite hus sa...

Her var det flotte bad... masse inspirasjon...

jeg ser gjerne mer brukt hos deg...

klem kerstin