mandag 22. februar 2010

Dagen i dag...


... er ennå ikke over, men det er litt for mørkt til å fotografere interiøret.
Derfor tenkte jeg å vise dere hva jeg har funnet av gamle ting :o)

Her er et bilde fra den ene bruktbutikken jeg rakk i dag.


Så et lite glimt fra kakedisken jeg har forsynt meg av...



Og tilslutt småtingene jeg har kjøpt.
Samlet i en haug uten noen form for styling og med dårlig lys,
men dere kan se at jeg er fornøyd med handelen? :o)
Klokkene og de små skoa er bare skjønne!
Leter fortsatt etter rosa sifoner...

Det er kjempehyggelig at dere følger med på mitt "gjøren og laden" her i utlandet...
I morgen (før jeg skal ut igjen:o) skal jeg fotografere noen detaljer fra leiligheten!
Men nå skal slappe av litt før middag med en morsom gjeng...
Tjo hei hvor det går!
Klem MARIT :o)

10 kommentarer:

Anita fra hjerterommet sa...

Å så mye fint du har funnet!!! Heldige du:)

LIVS LYST sa...

Kuule vekkerklokker!!

Liv ;O)

Stine sa...

Så mye FLOTT! Alt var bare lekkert :) Kakene også! Nå fikk jeg vann i munnen. Tror jammen jeg må bake litt???

Stine :)

Synnøve sa...

Så koselig du har det på tur.
Kakene så farlig god ut. For noe lekkre lysekroner,er de til salg??
Mye fint du har kjøpt deg.
Ha en kjempefin kveld

Datt sa...

Herligheta for noen skjønnheter!! Heldiggrisen! :D

KKvinneblogger sa...

For noen fantastiske sko! Tenk hva de har vært med på, da, sikkert brukt av alle i barneflokken etter tur :)

Mitt hvite hus sa...

Så mye fint du har funnet deg da...likte de skoeen jeg,, så rålekre..

Kos deg videre..

klem O=)

teddy bears Marin to Venice sa...

Il tuo blog è bellissimo, uno tra i più belli mai visti !
molti complimenti.
Ciao da Venezia
Rosarita

Fru Lunde sa...

oi oi,så mye fint! :o) Kunne også tenke meg slik vekkerklokke til det "nye" soverommet! Kos dere videre,tanken på bare fortau virker himmelsk! :o)

Klem Cath :-)

Ellemeller sa...

Her var det myyykje fint!
Applaus for lekker header òg!