søndag 24. mars 2013

Ingen stress...

Deilig og fredelig på kjøkkenet.
P4 i bakgrunnen, kaffe i koppen og strålende sol utenfor vinduene.
Og stolen min på terrassen er  klar for besøk...
Men først en laaang frokost.

Som dere ser er kjøkkenveggen forandret - igjen :o)
Den  franske skoleplansjen fra Vintage by Nina er på plass igjen...
 
... sammen med noen gamle Villeroy & Boch krukker. Til venstre en liten blå tegning.

Dukkehode i pastell tegnet av meg :o)
Har fjernet en del kobber. Less is more.
Også er det dette med symetri.
Jeg kommer ikke utenom!
KLEM

1 kommentar:

Ann sa...

Så herlig - og spennende! - et kjøkken!! -Og et flott og detaljrikt bilde! Jeg har malt som aldri før denne våren, koselig å sitte i solen å tegne og male, tror kanskje det blir min nye dille i sommer! ;)

Ha en fin påske! :0)

Klem, Ann.