mandag 21. januar 2013

Mens jeg venter...

Nå er det litt kaotisk i kjøkkenet og det "smitter" over på de andre rommene.
Det resulterer i at jeg ikke får gjort noen ting.
Heldigvis spiste vi på Spisekroken i dag så det blir ikke noen store sprell på kjøkkenet :o)


I mens vil jeg vise dere støvlettene jeg kjøpte hos Lykke i Storgata i Halden. 
I bakgrunnen det siste Shöna hem - mye godt på en gang!

Disse Catarina Martens støvlene har jeg prøvd i butikken mange ganger det siste halvåret,
men de var alforfor dyre for meg...
Oh, lykke så var de plutselig på salg!
Nå gleder jeg meg til våren og jeg skal ut og lufte dem!
Som dere vet er jeg svak for støvler, klokker og vesker -
og da er det bra det er salg iblandt!!!
KLEM
 

2 kommentarer:

Mon millèsime sa...

Lekre støvletter, Marit. Gleder meg til å se bilder av den ferdige betongveggen. Klem Ellen

Marianne sa...

Super lækre støvler og dejlig blog. Bliver meget inspireret af dine indlæg på blogger og jeg glæder mig derfor til at følge med her.