søndag 13. januar 2013

Først det turkise...

Her er det nye avlastningsbordet mitt.
Lite, søtt og med hjul!
Her har jeg plassert kaffekanner, servietter og andre småting + noen pasta- og kakeglass nederst.
Kakene blir snart slutt håper jeg...

 
Mugge fra Nordal. Lampe fra Ikea og et hønebilde fra et marked i Budapest.
 
Det finnes også i mørkgrått, men det går mot vår og behovet for farger tok overhånd :o)
Med en helt ny farge i rommet måte jeg selvfølgelig skaffe en ting til som henter opp fargen.
Dere skjønner hva jeg mener? Det ble en mugge fra Nordal.
Finnes også i sort og hvitt. Min er kjøpt hos 
Bryggerhuset i Halden.
Fortsettelse følger... :o)
KLEM
PS Om bildene mine er litt utydelige er det fordi jeg ser dårlig for tiden -
skal opereres for grå stær og da blir alt så mye bedre.
Gamle damer gjør så godt de kan! :o)

3 kommentarer:

Drømmeboden sa...

Kjempelekkert!! Og jeg likte så godt bildet i midten, fikk skikkelig "sånnviljegåha" følelse :-)

God søndag til deg!
Klem Ranveig

Marit sa...

Koselig at du liker det!

Unknown sa...

Likte avlastningsbordet ditt, kan jeg spørre hvor det er kjøpt?