torsdag 12. april 2012

Jeg kaster meg ut i det... :o)

Foto: Imre Hancz
Jeg har skjult meg bak en rose i profilen min i flere år,
men med 296 personer som følgere og med ca 250 000 treff
er det kanskje på tide jeg viser fram fjeset mitt?
Personlig så synes jeg det er hyggelig å vite hvordan personen jeg leser om ser ut.
Så her er jeg, jenter - og tusen takk for at dere interessert i min "gjøren og laden"!
Nesten helt uvirkelig, spør du meg! :o)
Jeg synes interiørblogging er utrolig morsomt og inspirende og
det er selvfølgelig viktig at noen tar en titt på det jeg er opptatt av - og glad i!
Stor KLEM

12 kommentarer:

mona.z sa...

Hyggelig å se deg:) kjekt å følge den flotte bloggen din, klem:)

salige lavendel sa...

Så koselig å se deg og få et ansikt knytet til bloggen =) Du er en vakker rose selv, så helt enig i at du ikke behøver gjemme deg bak en rose!

sylvia sa...

hei,
koselig å se deg,
flott dame,
ja må jeg er enig, godt å se hvem som er bak bloggen,
ha en fin dag.
klem fra sylvia

stallnilsen sa...

Så koselig og se deg, du er en flott dame, koselig og følge bloggen din, ha en fin dag, hilsen Lisbeth :O)

Marit sa...

Tusen takk alle sammen! Var litt nervøs, men dette går bra :o)

Bjørkli Søndre sa...

Alltid fint å ha et ansikt og feste blogger på. Så skjønn du er! :-) Nylig kommet over bloggen din og her trives jeg.

Gleder meg til å følge deg videre.
Ha en flott dag!

takhøyde sa...

Flott dame!!!
Skikkelig kul bestemor!!
Stå på... håper jeg også blogger som bestemor!!
klem Heidi :)

Brocante sa...

Hei Marit! Din blogg er faktisk en av mine favoritter! Er ofte innom hos deg jeg! Hilsen Ingrid - godt voksen !

Tove `blogg verden sa...

Så koselig å se deg :) Flott dame!!!! Gleder meg til å følge deg videre her i bloglandia :)
Ønsker deg en strålende helg!!
klem Tove

Anonym sa...

Flott dame!
Ikke lenge siden jeg snublet over bloggen din. Gleder meg til å følge deg videre.

Klem fra Anne

KATE ♥ sa...

Sånne flotte damer som deg, bør ikke gjemmes i en "krok"
Gilt å se dama bak denne inspirerende bloggen.
Mvh Kate

Weisser Traum sa...

oh hallo du liebe
dein blog ist bezaubernd schön.
herzlichst daniela