onsdag 24. august 2011

Noe å hvile øynene på...

For meg er det så viktig å ha noe vakkert å se på når jeg sitter på sofaen
og ikke gjør noe...

Dette er jo noe alle interiørbloggere kjenner til.
Når jeg tenker tilbake har det nok alltid vært sånn.
I seks-syvårsalderen hang jeg opp bilder av ballettdansere på veggen over senga,
fordi det var så vakkert å se på! 
I tenårene hadde jeg forsider fra "Det nye" på veggen - med ansiktet til Twiggy.
Nå lager jeg små oppsatser - bare fordi det er vakkert.
Sånn er det bare...
KLEM

2 kommentarer:

Myke minutter sa...

Ja jeg har vært på samme måte alltid og lest blader så lenge jeg kan huske, av samme grunn! Jeg tror vakre ting å se på er et helt grunnleggende behov hos mennesker - ihvertfall for noen av oss da :) Elsker orkideer og har en på badet nå :) De vekkerklokkene dine var utrolig flotte. Ha en fabelaktig augustonsdag!

Ainosofia sa...

<3