tirsdag 12. april 2011

Mens jeg venter på den nye sofaen...

... må jeg ommøblere litt igjen. Denne gangen med mannens samtykke ;o). Jeg har aldri blitt fortrolig med å ha det "franske" skapet på kjøkkenet. Og endelig har jeg fått det inn i den store stua hvor den nye gråe sofaen kommer. Lampene som står på gulvet foran skapet skal opp i taket som en egen gruppe - cirka der de står nå.
Vi har flyttet den gamle sofaen slik at sofaene kommer til å stå mot hverandre midt på gulvet. Dermed kan vi gå rundt og bak sofaene noe som jeg synes er luftig og deilig. Alle møbler står nå på tepper slik at jeg kan dra og flytte på dem når sofaen er i hus - dette synes jeg er spennende. Noen som kjenner seg igjen? Det lille settbordet skal jeg male hvitt eller svart, men den avgjørelsen tar jeg når alt er på riktig plass. På den høye veggen til venstre skal det skje noe etterhvert, men vi har ikke bestemt oss 100% enda. Blir nok en del artige diskusjoner her i heimen før den er på plass. Så følg med ;o) Klem Marit

3 kommentarer:

mona.z sa...

Jeg ønsker også to sofaer mot hverandre, med mye luft rundt...da må vi nok bygge på huset. Gleder meg til fortsettelsen:)

Marit sa...

Hei Mona
Ja, det er ikke lett å få til. Nå er jeg blitt en "gammel" dame og endelig har vi fått en skikkelig stor stue ;o) Luksus! Morsomt at du vil følge med videre.

Birte sa...

Herligt skap og gleder meg til å se din vakre sofa.

Klem Birte..