onsdag 26. september 2012

Hvor finner jeg bruktmarkeder på Costa Blanca?

Heldige jeg skal innrede en liten leilighet i en by som heter Moraira på Costa Blanca.
Dere som kjenner meg vet jo at da ønsker jeg meg gamle ting.
Fra terrassen med to spanske stoler - skal ha flere av dem...

En del av stua i dag med et plastbord og noen fine gamle kurvstoler... Det er da noe ;o)

Fra en av strendene i Moraira med utsikt til Calpe.

Dette stedet ligger i nærheten av en by som heter Calpe,
en times kjøretur nordover fra Alicante.

Før jeg begynner og finkjemme nettet og reisehåndbøker, spør jeg dere:
Vet dere, eller kjenner dere noen som er "lommekjente" i områdets bruktbutikker og
markeder?
Vi skal ikke nedover før til våren - så vi har god tid...,
men planlegging er jo halve morroa!
Send gjerne en e-post til marit.ekstrand@gmail.com :o)
KLEM

Ingen kommentarer: