mandag 7. november 2011

Når jeg først bestemmer meg...

... må det skje fort ;o) I dag har vi vært i Sverige og bestilt en sofa til, hipp hurra!

Bologna 3-seters med stålben. Nå får jeg to like sofaer mot hverandre ;o)
Den første jeg kjøpte var utstillingmodellen (med avslag), men denne gangen må jeg vente og betale fullt.
Ja, ja - men når man bor nær grensen hjelper det når krona står sterkt! 

Jeg hadde sett et gulvteppe i Boligdrøm nr 8 - 2011 som jeg likte godt.
Ante ikke hvor det var innkjøpt, men fant det på samme sted som jeg kjøpte sofaen!
Utrolig flaks.
Teppet "London" 160x230cm for 899 svenske kroner - minus 15%,
Kanskje jeg kjøper meg et speilvendt et til kjøkkenet... 

Til slutt fant jeg en beholder til "disktvätt" så nå kan jeg ha Zaloen på benken!
For dere som lurer, er alt kjøpt her.
KLEM

Ingen kommentarer: