fredag 14. oktober 2011

Den "nye" oppslagstavla mi

Jeg tittet i et gammelt interiørblad til morningen i dag og fikk som vanlig en ide...
Jeg hadde denne gamle ramma på lur i kjelleren og nå blir den oppslagstavle ;o)
Her skal jegfeste morsomme kort, matoppskrifter, visittkort,
huskelapper, små minner osv rett på veggen med tegnestifter!

Vi har nemlig en strietapet som jeg ikke er så veldig glad i.
Kanskje jeg maler feltet inne i rammen hvitt eller grått først...
Følg med!
Nå skal jeg snart på jobb. Litt tungt å begynne så sent, men men - sånn er det bare.
God helg til dere der ute!
KLEM

4 kommentarer:

Mie Mari sa...

Blir spennende å se hvordan du gjør det :) Slike tavler kan bli utrolig fine!

Karen sa...

Spennende... Var en utrolig stilig ramme iallfall :)

God helg!

Åse fra mitt lykkehus sa...

Flott ide, masse rammer liggende i hus kanskje det blir oppslagstavle av noen?
Klem Åse
Go helg

Hei sa...

TAKK for titten!

Ønsker en god natt, så en minnerik helg :)