tirsdag 28. juni 2011

Utsikt fra en glassveranda...

 I dag sto to av mine favorittbiler rett utenfor terrassen.
En hvit Fiat 500 cabriolet og en asurblå 2CV!!!
Og det måtte jeg jo forevige.
 

Jeg elsker å bo midt i byen hvor jeg kan følge med på gatebildet mens jeg tar en kaffekopp.
Her går det strøm av mennesker forbi - gamle og unge på vei til sentrum eller hjem igjen.
Barnehagebarn går på tur med gule vester, musefletter og skyggeluer.
Hopp og sprett og tjo og hei - her kommer vi! Morsomt :o)

I dag har jeg vært på brygga og spist blåsjell - nydelig.
Nå skal jeg en liten tur på nyjobben for å lære meg noen småting i stengeprosessen...
Hjelp, mye nytt for en "gammel" dame!
Ønsker dere en fin kveld!
Klem marit

1 kommentar:

Livet under Skriua sa...

Jeg synes også at Fiat 500 er utrolig flott! Her som jeg bor så er det dessverre stor fordel med litt høy bil og firehjulstrekk - så den er nok ikke noe for meg... Så da skjønner du vel at jeg bor definitivt ikke midt i byen slik som deg :-)