søndag 20. februar 2011

Fra skapet mitt - og om et gammelt konditori...

Noe har jeg sikkert vist dere før, men i dag skinte sola inn i skapet og jeg tok noen nye bilder.
Her er bla.a en liten suppebolle fra Erlandsens conditori som er Norges eldste konditori.
Alle haldensere har et forhold til denne kafeen.
Jeg var der med min mor og mine barn har vært der med meg og
mine barnebarn har vært der med sine foreldre.
Og nå skal denne kafeen selges og 29 5oo haldensere venter i spenning!
Hva skjer nå?
Mens vi venter - ser jeg på en liten engel i et sausenebb...
God søndag til dere!
Klem
Marit
(PS - suppebollen har jeg kjøpt av "gamle" fru Erlandsen. ;o)

4 kommentarer:

Junk De Lux sa...

Skal vi kjøpe? ;)

Nydelige bilder Marit!

Stooor klem!

Marit sa...

Det skulle jeg gjerne ha gjort - men så er det dette med penger, da vet du - og alder. Men vi to hadde fått det enda bedre enn det er i dag. Det er ihvertfall sikkert!
søndagsklem til deg ;o)

Birte sa...

Syns dere to skal hive dere idet..

Skape nye minner for fremtiden.. :-))

Fine bilder du har !

Ha en glimrende dag..

Klem ifra Birte

Et hus i en hage sa...

Så flotte kopper da!!
Synd slike gamle kafeer skal bli borte! Får håpe det er noen som ønsker å drive det i samme ånd/stil da!!
Ha en fin fin dag!
Klem Tone-C