lørdag 8. januar 2011

Mens snøen laver ned...

... drømmer jeg om en liten by i Spania som jeg kanskje skal besøke til sommeren!
Har nettopp hørt noen rykter om det...
Men er også opptatt av å forandre litt igjen!
Ønsker noen flere sorte elementer inn i salongen og spisestua.
Akkurat nå har jeg lyst til å fjerne alle duppeditter,
gamle ting osv og begynne helt på nytt...
Jeg får ta meg en Globoid så går det over (som broren min sier nå han har lyst på ny bil)...
Men det er vel flere enn meg som har det slik iblandt?
Her er dagen stemningsbilde!Klem
Marit

4 kommentarer:

Susanne sa...

Utrolig lekre bilder! Ønsker deg et riktig godt nyttår og takk for all inspirasjon! KLemmer

adales verden sa...

Syns bildene var lekre.. å har samme lystenpå forandring. Hva kommer det av??
Riktig god helg ønskes;))

Marit sa...

Til Susanne og Adele
Takk for oppmuntrende kommentarer! Hyggelig at noen blir inspirert - og hvorfor man har "forandringsmani", kan jo være så mangt ;o)

Helene sa...

Dette bildet er så fint! Kan brukes som julekort til neste år, spør du meg :-)