fredag 19. november 2010

Personlig "veggstilleben" ;o)

Som alle andre har jeg en del tøy i skuffer og skap.
Men på soverommet har jeg en knaggrekke med yndlingstøyet mitt...
Som et stilleben *smiler*...
Når jeg slår øynene opp ser jeg rett på yndlingsbuksa mi,
den støvfargede kjolen, et handlenett med roser og smykkene jeg bruker mest.
Dermed blir jeg i godt humør, merkelig det der...!
Vi som er opptatt av innredning har jo også en forkjærlighet for klær og mote.
Nå er jeg bestemor, men som dere ser har jeg dongerbukse med hull i... Huffameg!
Med dette litt "intime" innslaget ønsker jeg dere en god helg!
Dukker det opp noe jeg må ta bilde av i løpet av helgen, kommer det nok flere innlegg.
Klem
Marit

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lekkert. :)
God helg.

FlorasFrue sa...

God idè!! Hos meg ligger det mye lekkert slengt over en stol - skal visst heller gjøre som deg og henge det opp :)
God helg til deg!
K

På Låven sa...

Hei på deg.
Vi bestemødre må pynte på oss litt.Heldigvis slipper vi og gå med skaut. Kos og pynt deg i helga.

Unknown sa...

Så lekkert og bruke klær og smykker i interiøret slik:)
Og det var da noen herlige ting du hadde og vise frem ♥ Den grå kjolen ser lekker ut... og så stilig med hull i olabuksen - Kule Bestemoren:)

Ha en herlig helg!

Klem line