torsdag 10. juni 2010

Nydelig stemning

Her er noen inspirerende bilder fra den
engelske online-interiørbutikken Pale & interesting.
Jeg fant en link hos den informative og kreative bloggen Glassveranda.

Tenk om man klarte å skape en stemning som dette!
Vi har ikke tenkt å kjøpe noen ny sofa og den gamle begynner å bli slitt.
Her ser man at tepper og puter kan gjøre "underverker"...
Og noen lette glass- og nysølv stilleben burde jeg kanskje prøve meg på?
Da mangler vi bare et gammelt skap og et par skinnstoler :o)

Men en ting vet jeg - og det er
at dette enkle salongbordet i "glass" skal stå i samme rom som det
store gamle slagbordet...Fant det hos Møbelringen i Halden!
Ønsker alle dere hyggelige og oppmuntrende mennesker
der ute en riktig fin sommerkveld!
Klem

3 kommentarer:

helle sa...

Flot ny header du har fået, Marit!

Og fine billeder, jeg kan huske jeg har været på sitet før, genkender det 2. billede.

Hyg dig iaften, klem Helle

Det lille ekstra sa...

Hei Marit.

Kjempe fine bilder :O)
Ønsker deg og dine en herlig helg :O)

Cos Lisa

LIVS LYST sa...

Hei Marit!
Hvordan går det her med dere da tro?? Midt i flytting? Nedpakking og opp-pakking forstår jeg. Håper alt går fint og at du gleder deg til å komme inn i et nytt hjem!!

Klem fra Liv