tirsdag 9. mars 2010

Vårlys!

Nå føles det virkelig at våren er kommet til Halden. Solen skinner,
det drypper fra takene og sneen smelter i bakken foran huset -
og overalt ellers!
Nå skal lingardinene fjernes og hvite liftgardiner opp.
Jeg blir helt sjuk etter mer lys!

Som jeg skrev i går var vi en tur på auksjon i Indre Østfold (Trøgstad).
I går var det ikke så mye som fristet, men et par småting kom jeg hjem med *smiler*.
De kommer nok ut på nettet i løpet av dagen, kjenner jeg meg sjøl rett!

Ha en strålende dag - alle dere snille og inpirerende venner der ute!
Nå skal jeg snart ut på byen i vårsolen...
Klem

7 kommentarer:

Fru Lunde sa...

Det er virkelig nydelig at snøen smelter og sola varmer nå! :o) Vakkert lys er det.DET ER LYKKE! :O)
Vinduene her i Lundehuset er ikke fullt så vakre med strålende sol rett i mot da men....

Ha en fin dag i sola,Marit :o)

Klem Cath :o)

Furulunden sa...

For en tid!! Vakre boliger i området hvor du bor! Mette (fra Fredrikstad)

Landcharm sa...

Da regner jeg med at jeg vet hvor du var på aksjon, og da var du 5 min. unna meg.
Ha en fin dag.

Anita fra hjerterommet sa...

Vakre bilder du viser:)

Nyt dagen:)

Datt sa...

Her rant snøen bort i går! I dag har det snødd som bare det... Sukk, crappy snøen!

Anonym sa...

Juhuu - sola varmer jo Marit:-)
Har vært i Strømstad idag jeg..!
Ha en fin dag, nyyt:-)
Klem,Hege.
PS!Skal komme tilbake til kaffi-møte, kanskje en ide og dra igang et lokalt bloggtreff..:-)

KKvinneblogger sa...

Å, jeg skulle gjerne gått på auksjon og marked!
Gleder meg til å se hva du fant :)