fredag 11. desember 2009

Det vakreste...

Man kan finne så mye nytt og vakkert i butikkene - og jeg elsker å gå og titte, kjenne og gruble. For med bare gamle ting i et gammelt hus blir det for mye av det gode. Jeg synes det er viktig med en blanding.
Men uansett - det vakreste jeg har er dette:
Den slitte stolen, den gamle døra, klaffebordet og vedkassa.
Noe har jeg slåss for på auksjoner - annet har jeg fått rett opp i hendene! Og jeg blir like lykkelig hver gang. Uansett hva man plasserer på bordet, eller som her på stolen, nydelig blir det!
Ja, ja - i dag skal jeg på plantasjen for å finne et lite tre som skal stå ute på trappen. Og jeg kjenner meg sjøl - det kan også bli noe mer (som er laget i år...)
En god dag til alle dere som elsker det vakre -
om det er nytt eller gammelt!
Klem

6 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Ja dette gikk rett i hjerte mitt Marit

Noe så vakkert..... stolen var ...HERLIG::


Heldig du som har disse vakre tingene...

En riktig god helg til deg =)

klem kerstin

Fleurette sa...

Hello dear Marit, These are beautiful photos!
Also, I love old things!
Have a nice week-end
With love Fleurette

Synnøve sa...

Nydelige bilder.
Liker så gost litt slitte møbler som viser at de har levd et liv.

Ønsker deg ei fin helg

Synnøve sa...

det ble noen skriveleifer ser jeg.

Minka sa...

Så flotte ting du viser frem, skjønner godt du har slåss for dem..
Ha en kjempe fin helg, klems...

Solveig sa...

Jeg er helt på linje med deg, Marit! Elsker også disse gamle tingene og blir vel så glad for dem som de nyere... Nydelige eksemplarer du viser her! Du har bare et fantasktisk koselig og flott hjem. Veldig insirerende. Og det viktigste av alt; du klarer å skape ekte hygge og atmosfære med dine vakre ting. Det er en kunst i seg selv:o)
Ha en flott helg.
Klem fra Solveig