torsdag 17. september 2009

Nye puter - og test av kamera...

Først måtte jeg teste kameraet på nærbilder, ikke så værst dette?
Og så over til putene... :o)

I dag har jeg kjøpt meg nye puter til salongen i annen etasje.
Hele stuen i annen etasje skal pusses opp.
I dag er veggene lys, lys gule og taket og de gamle fine bjelkene grå.
Det holder jo ikke i lengden, men vi pusser opp i sakte tempo...
Kanskje jeg gjør det sjøl, det er lavt under taket og jeg har god tid.
For å komme i stemning før en utfordring som dette, begynner jeg med nye puter til sofaen som er koksgrå. Putene har jeg kjøpt hos "Alle tiders", selvfølgelig...
Fargene her oppe blir: hvitt (vegger og tak), koksgrått, brunt, og linfarge. Noe i rust og noe i zink og hvite gamle tekstiler kan jeg tenke meg å putte inn her og der :o)
Dette er mitt store prosjekt som kommer til å ta tid.
Det er et nydelig rom med lys inn fra tre sider og utsikt utover byen - så det skal bli spennende!
Klem til dere der ute - som jeg synes jeg kjenner mer og mer, og som inspirerer meg...
Burde nok ha satt kameraet på motlys på disse bildene, men øvelse gjør mester...

5 kommentarer:

Margrethes hus og hage sa...

Så fine puter! Og gratulerer med nytt kamera :) Jeg trodde mitt var ødelagt, men så viste det seg at jeg hadde kjøpt en hel pakke med ubrukelige batterier... Følte meg litt dum, men det var deilig å ha kamera fortsatt! Selvom jeg ønsker meg nytt.

Oppussingsprosjektet ditt høres spennende ut. Det blir helt sikkert kjempefint!

Ønsker deg en fin kveld! Hilsen Margrethe

Anonym sa...

Gratulerer med nytt kamera Marit,
-er ikke det moro å ta bilder når det er et godt kamera vel?
Nydelige puter- de er vakre:-)
(Jeg var også innom S idag..!)
Riktig god helg, klem Hege.

ANETTESHUS.COM sa...

Hei, Marit! Tusen takk for hyggelig hilsen og tips ang. restaurering av den gamle døra mi:) Gratulerer med nytt kamera! Det ønsker jeg meg også;) Jeg synes bildene var flotte!!

Ha en strålende helg! Lekre puter forresten;)

Klem Anette:)

Unknown sa...

Flotte bilder med ditt lekre rosa fotoapparat :O)

Håper du har feiret dagen på skikkelig vis, rundt tall eller ikke... ;O)

Fortsatt fin helg til deg!

Klem Susane

Unknown sa...

Kan ikke skrive navnet mitt engang... Litt sliten ;O)