onsdag 3. juni 2009

Inne i mitt skap...

Skapet kjøpte vi i Oslo dengang lutet furu var populært. Det er nok snart ti år siden vi malte det i "slitt" hvitt. Mye av det jeg har her er kjøpt på loppemarkeder, auksjoner og noe har jeg fått...
Her er det litt av hvert som jeg er glad i - olivenkvisten har jeg kjøpt hos Alle tiders. Hjertet er det en venninne av meg som har laget. Dusken har jeg tatt med meg fra Budapest...

Blå og hvit kanne kjøpt hos Jille`s antikk & loppis i Munkedal (Sverige) - de har masse fint og er virkelig verdt et besøk! Nysølvvase i bakgrunnen fra auksjon på Skee i Sverige. Lite sett med fløtemugge og sukkerskål fra Bislett brukthandel. Den hvite og blå fløtemuggen har jeg arvet fra bestemora mi! :o)

Nydelig gammel jentefigur i "Zsolnay" porselen fra brukthandel i Eger i Ungarn, krukke med lokk (og lysestake) fra Laden på Frogner i Oslo og glasslysestake fra auksjon. Blondene jeg har satt på hyllene er gamle og fra Budapest.

Ingen kommentarer: