søndag 30. desember 2012

Jeg kunne ha flyttet rett inn!

Her er noen inspirasjonsbilder fra Shöna hem.
Les mer om "Snekkervillaen på Dalarö" her:
skonahem.com
De gamle plansjene og fargene på lamper og møbler er til å spise opp...
Lekkert, lekkert og lekkert! (Gleder meg til den grå veggen på kjøkkenet kommer på plass).

Elegant! Jeg har lett etter bowling kjegler som dette lenge... 

Nå går jeg og maler alt i gangen sort! :o) Eller kanskje jeg venter til jula er over...
Alle bilder fra Shöna hem
En blanding av nytt og gammel på en lekker måte.
Jeg mister nesten pusten av bilder som dette :o)
KLEM

4 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Helt enig !!!
Lekkert !!!

Klem,Kari

Maliva`s verden sa...

Lekkert...her kunne jeg også flyttet rett inn. Vil samtidig takke deg for nok et inspirerende blogg år. Gleder meg til å følge deg videre i 2013. Godt nytt år til deg fra meg her i varmen;o)

helle sa...

Mon der er plads til een mere? WOW så lækkert...

GODT NYTÅR!

Klem Helle

Marit sa...

Ja, Helle du er hjertelig velkommen :o)
Du også Maliva!
Her hadde vi kost oss - kanskje Kari hadde kommet innom også...
Godt nytt år til dere alle!