torsdag 14. juni 2012

Gårsdagens innkjøp :o)


Jeg lovte å vise hva jeg kjøpte i går. Her er det :o)
Et grovt lærsmykke med diverse anheng fra Noa Noa - kjærlighet ved første blikk.
Kjøpt hos Susanne hos  
alletiders butikk.blogspot.no/.

Skjerfet fant jeg helt tilfeldig hos
koselige Margrethe hos
Maggies dameklær i Storgata.
Nå er jeg ikke noe dyremønsterdame, men dette skjerfet synes jeg var lekkert.
Man blir jo påvirket av mote og jeg har jo allerede et par høyhelte jålesko i samme mønster.
Sånn er det bare :o) 
KLEM

2 kommentarer:

Junk De Lux sa...

Hihi...tror vi må ha marked til neste år også! Må jo fylle opp kose-kontoen igjen;)
Herlig handel og gleder meg til å se deg i de lekre skoene!

KLEM!

Marit sa...

Ja, her går ekstrapengene unna. De brenner i lomma vet du. Akkurat nå vet jeg ikke om jeg har "krefter" til et marked neste år, men man kan aldri vite :o)
Kanskje jeg kommer trippende til Damhaugen i de nye skoa mine når du minst venter det... Ønsker deg en fin dag og lykke til med lekker stol!