søndag 6. november 2011

Ønsker meg en til...

... av denne sofaen.
(Og all dill dall på veggen bak skal bare vekk! ;o)
Detalj fra den gamle sofaen
 Jeg liker så godt den lysegrå sofaen vi kjøpte på EM på Ed.
Sammen med den har jeg den gamle sofaen jeg malte hvit for mange år siden.
Tror den er 25 år gammel.
Ønsker et "strammere" uttrykk her i den helt spesielle stua og tror det hjelper med like sofaer
mot hverandre og et nyere og større gulvteppe.
Det vi har kjøpte vi på auksjon for 90 kroner ;o)
Den gamle sofaen har jeg plass til et annet sted, heldigvis.
Eller er det noen som vil kjøpe den tro?

Ellers så hadde jeg en kjempefin tur til Drammen dagen etter fødselsdagsselskapet.
Her er det mange utrolig lekre interiørbutikker... farlig!
Var også en tur på Guldskogen varehus, digert - og med mange fine butikker.
Bl.a Home & Cottage.
KLEM