mandag 2. august 2010

I dag er jeg ekstra fornøyd...

... med innkjøpene mine.
Vi trengte et avlastningsbord på kjøkkenenet med plass til servietter,
småting som fyrstikkesker, ekstra spisebestikk osv.
Vi dro til Skeidar etter å ha tatt en titt på internett.
Der fant vi et bord som var helt perfekt, med zink topp og zinkskuffer og ellers litt "slitt" treverk.
Passet utmerket i størrelse og form.
Under har jeg plassert den gamle vedkassa og en annen gammel trekasse som jeg oppbevarer de siste interiørbladene i...

På toppen av det hele fant vi enda mer som vi virkelig trengte og
som jeg trodde vi måtte få en snekker til å lage.
Dette skal jeg fortelle om i morgen!
Klem

3 kommentarer:

Karma sa...

Så fin den var! Lenge siden jeg har vært på Skeidar, men merker jeg kanskje må ta meg en tur dit snart:) Så fint kjøkken du har foresten! Kjempehyggelig og ikke bare hvitt i hvitt, men masse fine kontraster :)

Klem Kaja:)

Noatunfrua sa...

Hei!
Så utrolig nydelig det bordet var! Ble kjempefint på kjøkkenet ditt :) Det er en deilig følelse når man finne slike ting som man ikke trodde fantes ;)

Klem fra
Laila Johanne

helle sa...

Smukt bord, Marit og vældig praktisk i køkkenet hvor man altid trænger til opbevaringsmuligheder!

Klem Helle