torsdag 25. februar 2010

Så var det stua :o)

I dag kommer noen bilder fra stua vår.
Som dere ser er det innredet helt annerledes enn det gamle huset vårt.
Den landlige og slitte stilen passer godt inn i Halden,
men her i en gammelbygård midt i byen synes jeg innredningen bør være litt annerledes.
Alle møblene er kjøpt i Budapest, brukt eller nytt - for IKEA finnes jo her også :o)
De store fotografiene fra Frognerparken er det mannen min som har tatt.
Vi kjøpte denne leiligheten mens vi bodde i Oslo og ville ha noe norsk å se på her nede...

Nå skal jeg ut å gå med "småskoene" mine på bare fortau...


Bilder fra resten av leiligheten kommer senere!
Klem MARIT

3 kommentarer:

Datt sa...

Ah, så stilig, virkelig en herlig stil!! :D Småsko... Sukk...

Solveig sa...

Vi har også litt forskjellig stil i vårt gamle og nye hus. Tror bare det er en fordel. Blir ikke så fort lei og dessuten kan en jo få prøvd seg interiørmessig på forskjellige stilarter - spennende!
Du har det i allefall kjempefint hos deg:o)
Ha en fin dag.
Klem fra Solveig

Anonym sa...

Tror det er bare sunt å ha forskjellig stil-art, da får du jo også sett andre ting:-)
Heldiggris som får gå i små-sko..- jeg og Mille har vært i gågata idag..:-(usj!
Ha en kjempefin helg og kos deg masse Marit, klem Hege.