mandag 27. juni 2011

Min første oppstilling...

... i ny jobb hos yngvills-gaveri ;o)
Er bare på opplæring for øyeblikket,
men må jo prøve meg på et stilleben i ny og ne.
Dette er moro!
Må benytte anledningen til å takke for sist til miahanne, stine og "crinoline"
som jeg "delte bord" med på Glansdagen ;o)
Det var kjempekoselig å være sammen med dere - og håper det blir flere anledninger!
Takk også til house of oslo for alle flotte gaver - jeg blir helt stum.
Den store flotte posen med gaver fra Nib-jentene fant jeg ikke når jeg skulle hjem!
Nesten så jeg gråter en skvett...
Klem
marit

2 kommentarer:

Hummerogkannarifugl sa...

flink du er da:)

Mia sa...

Hei hei Marit! Tuuuusen takk for sist! Det var kjempehyggelig å bli kjent med deg. Takk for hyggelig følge "mellom øktene" på glansdagen, og på selve festkvelden. Det var riktig så hyggelig, fra ende til annen... (dessverre fikk jeg ikke sagt "ha det" til deg, og forsvant før du visste ordet av det). Jeg håper at NIB gjentar denne suksessen neste år også. I mellomtiden får du ha en finfin sommer... og jeg ser at første dag på ny jobb gikk alldeles utmerket.